پایگاه خبری وبدا

پایگاه خبری وبدا

امروز پنجشنبه ، 1404/02/18

سال 1403 ، جهش تولید با مشارکت مردم

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وبدا (دفتر یاسوج)

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای ماموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است. در بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله کشور و برنامه‌های توسعه جمهوری اسلامی ایران، به نکات مهمی توجه شده که مبنای برنامه‌ریزی برنامه‌های روابط عمومی است. بیشتر بخوانید ..

یاسوج ، بلوار مطهری ، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طبقه سوم ، واحد روابط عمومی

شماره تماس: 0743337251

مدیر مسئول : ذوالفقار دیودل

سردبیر : سیده سحر حسینی

به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر و همچنین تکریم ارباب رجوع، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نظر دارد واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان میز خدمت در ستاد دانشگاه و سایر واحدها و معاونت های مربوطه را راه اندازی کنند.

به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر و همچنین تکریم ارباب رجوع، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نظر دارد واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان میز خدمت در ستاد دانشگاه و سایر واحدها و معاونت های مربوطه را راه اندازی کنند.


به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در میز خدمت، خدمات مختلفی از طرف این دانشگاه به ارباب رجوع ارائه می شود که انتظار می رود با انجام این کار بتوان خدمت رسانی به مردم را بهبود بخشید.


 امین الله بابویی خدمات قابل ارائه در میز خدمت را؛ ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک، انجام امور و درخواست متقاضیان در صورت امکان در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارایه خدمت نهایی به مراجعین، هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد ضروری پس از انجام هماهنگی به واحد اقدام کننده مربوطه عنوان کرد.


وی ادامه داد: با فراهم نمودن تجهیزات و تمهیدات اجرایی لازم، تنظیم گردش کار، نظارت بر اجرای وظایف، آموزش متصدیان میزها و انجام هماهنگی با واحدهای دارای ارباب رجوع به منظور ایجاد میز خدمت، می توانیم خدمات مناسبی به ارباب رجوع ارایه دهیم.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان با بیان اینکه رضایت مراجعه کنندگان به دانشگاه از اولویهای کار این دستگاه خدمت رسان است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی میز خدمت در همه سطوح دانشگاه علوم پزشکی استان می توانیم شاهد رضایت بخشی خدمات قابل ارایه به ارباب رجوع و به نتیجه رسیدن درخواست های آن ها در زمان مناسب باشیم.5